• Wasboxen & stofzuigerplein:
    24/7 geopend
  • Wasstraat:
    Ma–za: 08:00–18:00
    Zo: 10:00–18:00

Veel gestelde vragen

Wij geven je graag antwoord op de meest gestelde vragen. Mocht je vraag hier niet tussen staan, neem dan aub contact met ons op.

Wasstraat

  •  Zondag 31 maart 1e paasdag van 10:00 tot 17.00
  • Maandag 1 april 2e paasdag van  8:00 tot 18.00

Onze wasboxen en stofzuigers zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar geopend.

De wasstraat is geopend van maandag tot en met zaterdag van 08:00 tot 18:00 en op zondag van 10:00 tot 18:00.

Onze wasboxen en stofzuigers zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar geopend.

Onze  vestiging in Amsterdam Osdorp (L. van Sonsbeeckstraat 2) is permanent gesloten. De klanten die hier wasten zijn uiteraard welkom bij onze wasstraat slechts 2 km verderop, in Sloten op de Langsom 2.

Het waspas tegoed dat u had bij de vestiging in Osdorp is nog steeds geldig bij onze andere wasstraat in Sloten. U bent dus niet uw geld kwijt!

Onze wasstraat kan auto’s tot 2.00 meter hoog wassen. Klik hier voor alle informatie als je een bestelbus of een grote SUV wilt laten wassen.

Onze wasboxen kunnen auto’s tot 3.00 meter hoog wassen.

Nee.

Doordat wij je auto handmatig voorwassen voordat je de wasstraat in gaat ben je verzekerd van een krasvrij resultaat. Daarnaast zijn onze borstels allemaal van textiel wat er voor zorgt dat ze kletsnat zijn en dus geen krassen kunnen maken. Dit in tegenstelling tot de ouderwetse nylon borstels die nooit nat worden. Onze droogdoeken zijn van microvezels welke het laatste water weer absorberen als je de wasstraat verlaat.

Maak je geen zorgen. Onze waxen en drooghulpen zijn zo ingesteld dat je cabrio dak geen schade ondervindt. Sterker nog, je softtop krijgt een extra beschermende laag en een mooie diepe glans.

Wij accepteren alle betaalmiddelen zoals bankpassen, creditcards en Multi Tank Card / Travelcard. Daarnaast kan u bij onze machines en in de wasboxen tevens contactloos te betalen.

Wij wassen zéér milieuvriendelijk door het gebruik van volledig biologisch afbreekbare shampoo’s en waxen. Daarnaast hebben wij onze eigen grondwaterbron en vangen wij al het vuile water op en zuiveren we dat alvorens we het weer hergebruiken.

Wij hebben meerdere professionele stofzuigers tot de beschikking voor het stofzuigen van je auto. Ook zijn onze stofzuigers voorzien van stofblazers zodat je je interieur stofvrij kunt blazen.

We streven er naar om je auto binnen 6-7 minuten weer excellent schoon te hebben.

Maak je geen zorgen! Onze medewerkers helpen je ten alle tijden met het manoeuvreren in de juiste positie.
Het is wel handig als u deze instructies opvolgt:

  • Spiegels (indien mogelijk) inklappen
  • Antenne inschuiven, platleggen of verwijderen
  • Ruitenwisser sensor uitzetten
  • Auto in vrij/neutraal zetten
  • Handrem niet aantrekken
  • Motor aan laten staan
  • Niet sturen en remmen in de wasstraat

Je kunt deze instructies ook in de wasstraat vinden.

Je mag de wasbox zo lang gebruiken als je wilt. Echter zijn onze wasboxen zeer populair en zouden wij je vriendelijke willen vragen deze niet onnodig bezit te houden. Dit wil zeggen dat het nadrogen van de auto en het zemen van de ruiten etc beter op een parkeerplek aan de overkant gedaan kan worden. Immers zullen er andere klanten op u aan het wachten zijn om de wasbox in gebruik te nemen.

Yes, uw minicar kan in onze vestiging aan de Langsom 2 in Amsterdam door de wasstraat. Kom langs voor een een poetsbeurt voor uw minicar. Wij wassen de volgende minicars Chatenet, Bellier, Aixam, Ligier, Grecav, Casalini, Microcar, M.go, MC1, Virgo, MC2, Jdm, Canta. Wij zijn geopend van maandag tot en met zaterdag van 08:00 tot 18:00 en op zondag van 10:00 tot 18:00. Wilt u buiten openingstijden uw minicar wassen kom, dan naar onze wasbox (Langsom 2), hier kunt u 365 dagen per jaar 24 uur per dag zelf uw minicar wassen.

Jazeker! Wij ontvangen graag taxichauffeurs in onze carwash. Neem contact met ons op voor meer informatie aangaande de tarieven.

Onbeperkt wassen

Je kunt je aanmelden via deze link.

Hier kun je direct aangeven welk abonnement je zou willen en deze direct betalen. Het abonnement is dan direct actief en dan kun je direct bij onze vestigingen wassen.

Maak je geen zorgen, op onze vestiging hangen kentekenscanners die zien direct wie je bent. Onze kassa is hiermee gekoppeld en daarom kun je direct geholpen!

Inloggen om je gegevens te bekijken kan via deze link.

Geen probleem. Je kunt via deze link een nieuw wachtwoord aanvragen.

Log in op je online account via deze link en pas het kenteken aan.

Let op; je kunt maximaal 1x per maand zelf je kenteken wijzigen met een maximum van 3x per jaar.
Lukt het je niet om zelf de wijziging door te voeren? Neem contact met ons op.

Je kunt inloggen op je account en daar eenvoudig zelf je gegevens aanpassen.

Inloggen kan door hier te klikken.

Let op: je emailadres/gebruikersnaam kun je niet zelf wijzigen, onze klantenservice helpt je hier graag bij.

Je kunt eenvoudig je rekeningnummer wijzigen door in te loggen op je account via deze link. Vervolgens kies je voor de optie “Rekening wijzigen”. Je zult nu met je nieuwe rekeningnummer een betaling van 1 cent moeten uitvoeren ter verificatie van het rekeningnummer. De volgende automatische incasso zal nu vanaf je nieuwe rekeningnummer plaats vinden.

Log in op je account via deze link en kies de optie “aanpassen”.

Let op: kies je voor een upgrade dan heeft deze aanpassing altijd 24 uur verwerkingstijd nodig. Het abonnementsgeld zal naar rato verwerkt worden middels een automatische incasso. Kies je voor een downgrade dan zal de nieuwe abonnementsvorm per de nieuwe periode ingaan.

Log in op je online account via deze link en klik op “Pauzeren”. Voer vervolgens een einddatum in en klik op “Bevestigen”. Je kunt ook een eerdere pauzering opheffen door op “Verwijderen” te klikken.

Let op; het duurt ongeveer 24 uur voordat je aanpassing is verwerkt in alle systemen!

Log in op je account via deze link.
Eenmaal ingelogd heb je een menu-item genaamd “mijn transacties”. Hier vind je al je transacties. Middels het pdf icoontje kun je de BTW facturen hier downloaden.

Log in op je account via deze link.

Klik op de optie “beëindigen”.

Let op; zorg dat je minimaal 1 dag voordat je abonnement wordt verlengd hem opzegt.

Jazeker! Het abonnement is direct actief.

Alle actuele prijzen vind je op deze pagina.

Jazeker, geen probleem. Je kunt altijd op de vestiging aangeven dat je een ander programma wenst. Je betaalt dan eenmalig iets bij.

Je login is bijna altijd het e-mail adres dat je hebt gebruikt ten tijde van je registratie voor het abonnement. Kom je er niet uit? Neem even contact met ons op.

Mollie is onze betaalpartner. Dit zal ook op je afschrift te zien zijn.

Maak je geen zorgen, dat kan wel eens gebeuren. Je zult via onze betaalpartner Mollie een e-mail krijgen met een betaal-link. Op die manier kun je alsnog betalen voor je abonnement. Check ook je spambox mocht je hem niet vinden!

Ons abonnement werkt enkel via een automatische incasso. Helaas is het niet mogelijk om op een andere manier te betalen.

Dit is helaas niet mogelijk. Je ontvangt van Mollie een e-mail met een betaallink als de automatische incasso is mislukt. Dit is de enige manier om je abonnement opnieuw te betalen.

Waspas

Je kunt je waspas registreren middels deze link.

Vul je Waspas nummer en het verkregen wachtwoord in. Hierna kom je in je persoonlijke omgeving terecht waar je je gegevens kunt invullen, gebruik hiervoor de functie “Gegevens wijzigen” en sla je gegevens op.

Deze is op een aparte bon voor je geprint en tezamen met je Waspas uitgereikt. Wachtwoord bon niet meer in je bezit? Op vertoon van je Waspas kun je op een vestiging een nieuw wachtwoord verkrijgen, vraag onze kassamedewerker erom.

Inloggen op je waspas kan middels deze link.

Als je je e-mailadres hebt opgeslagen in je Waspas account dan kun je via deze link een nieuw wachtwoord aanvragen.

E-mailadres niet opgeslagen? Op vertoon van je Waspas kun je op een vestiging een nieuw wachtwoord verkrijgen, vraag onze kassamedewerker erom.

Wat vervelend maar dit lossen we uiteraard voor je op! Zijn je gegevens (naam, adres en/of e-mailadres) bij ons bekend? Dan kunnen we je pasnummer achterhalen en blokkeren. We zullen je gegevens en eventuele tegoed overzetten op een nieuwe pas en deze voor je klaar leggen op een vestiging naar jouw keuze. Geen gegevens opslagen in je online account? Misschien beschik je nog over een (oude) kassabon, hierop staat het pasnummer die wij nodig hebben. In het verleden je pas opgewaardeerd? Aan de hand van de datum, tijd, locatie en het bedrag kunnen we ook proberen je pasnummer te achterhalen en je zo te voorzien van een nieuwe pas.

Wat vervelend maar dit lossen we uiteraard voor je op! Er zijn een aantal dingen die je kan doen:

1) Login op onze site met je emailadres. Na het inloggen zie je je pasnummer staan. Sla je pasnummer op in een klantenkaart-app zoals bijv. Stocard en je kan hem gewoon weer gebruiken.

2) Onthoud het waspasnummer en geef dit door bij de kassa als u komt wassen. Wij kunnen je gegevens opzoeken in ons systeem.

3) Kom naar de wasstraat en we geven je een nieuwe fysieke waspas, ook zetten we dan je wastegoed om naar je deze nieuwe waspas.

Wanneer je je persoonlijke gegevens opslaat en de optie “ik wil op de hoogte gehouden worden via e-mail/sms” aanvinkt dan ontvang je van ons een registratie bonus van € 5,- cadeau! Dit zal automatisch worden bijgeschreven op je Waspas.

Je actuele saldo zie je terug zodra je bent ingelogd in je online account.

Zodra je bent ingelogd in je online account, heb je de mogelijkheid om via iDeal op te waarderen. Uiteraard kun je ook altijd op onze vestigingen opwaarderen, onze medewerkers helpen je hier graag bij.

Je krijgt altijd korting wanneer er volledig wordt afgerekend met het tegoed op de Waspas.